Nedenfor finder du 2023 tennis trænings- og spilletider for alle aldre.

Vi spiller fra 28/4 til vejret ikke vil det længere. Dog er der sommerferie fra 24/6 til 8/8.

MANDAG
Kl. 16.30-18.00 Åben træning – Juniorer fra 6-15 år v. Gustav og Emma

TIRSDAG
Kl.10.00-12.00 Senior Drop-In. Er du efterlønner, pensionist eller arbejder du ikke i dagtimerne, mødes vi til Drop-In hyggespil og kaffe. Afhængigt af deltagere spilles der doubler/singler.

Træning:
Kl. 18.00-20.00 Åben træning / drop-in (Alle niveauer)

ONSDAG
Kl. 17.00-19.00 Begynder drop in tennis

TORSDAG
Kl. 18.00 Klubaften – Drop in tennis
Mød op med din vante makker eller kom helt uden. Klubaften er vores faste ugentlige Drop in spilletid, som giver dig muligheden for at spille tennis på kryds og på tværs med klubbens medlemmer imellem. Klubben spænder bredt, hvorfor der altid vil være nogle der matcher netop dit niveau. Dvs. klubaften giver dig adgang til et helt nyt og endnu større spillenetværk, og er helt enkelt hyggespil i et par timer. Afhængig af fremmødte, spiller vi herre-, dame- eller mix-doubler.

Tilmelding

For at kunne være i stand til på bedst mulig måde at kunne informere jer når træningen er aflyst bedes I tilmelde jer via nedenstående links. I skal benytte jeres eksisterende medlems login.

Er du ikke medlem, men ønsker at blive, så bedes du melde dig ind først på denne side: Kontingent