Nu er vi endelig gået over på det nye system som vi informerede om for noget tid siden.
For jer er det nu meget lettere at booke fra mobilen når aftalen indgåes med en makker.

Det nye system findes her på siden under “Tennis” -> “Bookning af baner og udstyr“.
Alle medlemmer fik en mail den 21. januar med login oplysninger – det er dem I skal benytte.
Hvis der er nogen som ikke kan finde oprettelses mail, så er det heldigvis også en “glemt agangskode” link man kan benytte.

Systemet holder også styr på jeres kontingent type og periode. Dette, samt jeres personlige kontaktoplysninger, kan I se ved at logge in på denne side.

Nye medlemmer vælger selv sin kontingent type og betaler med det samme online.

Hvis I oplever tekniske problemer så kontakt Allan Halkjær Jensen – god fornøjelse