Vort mål er at være Randers’ hyggeligste klub, hvor der er plads til alle som enten vil dyrke tennis eller pickleball.

I vores anlæg i Kristrup har vi 3 grusbaner samt kunstgræsbane. Kunstgræsbanen kan benyttes året rundt, og har gjort at vi derfor også kan tilbyde tennis udenfor den “normale” grus-sæson fra ultimo april til medio oktober. Dog må banen ikke benyttes såfremt der ligger sne eller is på den. Det koster ikke ekstra at spille om vinteren.

Udover tennis tilbydes pickleball med ugentlig spilletider i Hal 1 Arena Randers

Medlemskab

Du kan læse mere samt tegne medlemskab her.

Klubhus

Som medlem har du adgang til klubhuset. Der forefindes varmt bad i omklædningsrummene. Når klubhuset forlades, bedes du venligst rydde op efter dig, lukke vinduer, slukke lys samt lukke yderdøren.

Ved indmeldelse bestales et depositum på 50 kr. for en nøgle, der kan anvendes både til klubhus og baner. Depositum betales tilbage, når nøglen fra den foregående sæson returneres. Der er nøgleombytning til standerhejsning når ny sæson begynder, så gem nøglen!