Vil du spille tennis eller Pickleball – eller måske begge dele?

– Find dit medlemskab samt pris længere nede på siden.

I Kristrup Tennisklub betaler du kun for 1 kontingent helårligt, til gengæld kan du spille både tennis og Pickleball i et helt år. I dit medlemskab er derudover også følgende inkluderet:

·      Book og spil tennis alt det du vil på vores
anlæg i Kristrup (kræver nøgle*)

o Du får adgang til vores 3 grusbaner fra slut april til frosten sætter ind.

o  Adgang til vores kunststofbane, som kan spilles på hele året.

·      Spil Pickleball op til 3 gange om ugen i ArenaRanders

·      Tennistræning for både juniorer & seniorer

·      Tennis drop-in (Mød op og spil med andre – uanset om du er ny eller lidt mere øvet, så er dop-in med garanti noget for dig. Drop-in er det der gør du for en masse ud af dit medlemskab. En masse spil på tværs med andre som dig, som bare gerne vil spille og have det sjovt.)

·      Adgang til låneudstyr i forbindelse med træning og drop-in (udstyr er derfor ikke et krav, andet i gerne vil spille selv…)

·      Pickleball drop-in (udstyr er tilgængelig)

·      Pickleball juniortræning

* Du giver 50,- i depositum for nøgle, og får adgang til tennisbaner samt klubhus. Efter oprettelse vil du blive kontaktet pr. mail for at aftale omkring nøgle udlevering, og samtidig introduktion til klub samt bookingsystem.