Både medlemmer og nysgerrige inviteres til Tennissportens Dag lørdag 30. april.
Alle er velkomne til en sjov og aktiv dag på banerne – uanset alder og tenniserfaring.

Tennissporten Dag afholdes fra kl. 10-15. Sammen med tennisklubberne over hele landet åbner vi dørene og giver enhver interesseret mulighed for at prøve tennis og ”Skum pickleball”.
Vi er selvfølgelig med og vil give den hele armen for at vise, hvorfor lige netop Kristrup tennis- og pickleballklub byens allerfedeste klub at være medlem af.

Vi håber derfor, at så mange som overhovedet muligt vil deltage. På den måde kan vi give vores nye tennisgæster en god social oplevelse med sporten og med vores klub.
Det er gratis at deltage, og klubben er vært ved låneketsjere og en forfriskning til alle.

Programmet byder på:

Prøv tennis fra 10-15

Prøv skum pickleball fra 10-15

Grillhygge v. 12-tiden

I kan trykke ’deltager’ eller ’interesseret’ på vores Facebook-begivenhed. I er også meget velkomne til at tage venner, familie, naboer eller måske nogle helt fjerde med, som I gerne vil have en sjov og aktiv oplevelse sammen med. Vi glæder os til at se jer til Tennissportens Dag!