Familietennis er leg, motion og bevægelse for forældre, bedsteforældre sammen med børn i alderen fra 6 år og opefter.

Igen tilbyder vi vort spændende træningskoncept for tennisglade forældre, bedsteforældre og børn. Konceptet hedder Familietennis og tilbyder aktiv kvalitetstid, fællesskab og motion sammen med familien.

Gennem aldersrelaterede tennislege og spil bliver børn og voksne introduceret til tennis og oplever glæden ved at være aktive sammen. Vi tilbyder Familietennis hver anden tirsdag fra d. 27. april i tidsrummet fra 17.00-18.30. Kom og prøv – første gang er gratis!
Vi fortsætter helt til 22. juni.

Du er velkommen til at kontakte træner Bertil, hvis du vil vide mere.

TILMELD DIG PÅ kristruptennisklub@kristruptennisklub.dk

Vi glæder os til at byde velkommen til Familietennis, og I må endelig bringe det gode budskab videre, hvis I kender nogen, som kan have interesse.